Midsommarafton

Hejsan! Jag tog lite bilder i går och jag villie visa upp dom på bloggen.
Jag blev väldigt nöjd med den första bilden, på Millie, och den med jordgubbarna:)
I går var vi också vid Midsommarstången och dansade lite;S Hehe, inte jag då. men några andra från familjen och vänner. Vi firade allting hos mig med Millie och hennes familj! Det var jätteroligt!
Jag vaknade väldigt sent i morse, jag var uppe ganska länge;) När jag väl la mig i sängen, somnade jag direkt.XD
Min mobil var helt konstig nu i några dagar, men nu funkar den bra igen. Mamma köpte en jättefin klänning från Noa Noa till mig! Jag är så glad för den! Ni ska få se bilder på den sen, och även fler bilder som jag tog för ett tag sen. Jag måste gå nu, vi ses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0