Förlåt för jag aldrig har sagt förlåt

Jag är ledsen för ingen bloggning det gick inte att lägga upp bilder, och så funkade inte kameran och sånt.
Men jag vill ändå berätta allting!
Jag har varit hos min morfars sommarstuga som ligger utanför Gävle i närheten, och jag gjorde massa roliga saker!
Första dagen var vi i Gävle och jag fick lite grejer i från HM m.f affärer, En lista på sakerna:
  • En vit klänning ifrån Ginatricot 49:- kr REA
  • En brun bikini ifrån HM 30:-/ per del REA
  • Ett par bruna skor i från HM 99:-
Och så fick jag lite underkäder och så.
Sen andra dan var vi hemma och solade.
Och den tredje dan dan åkte vi till Stockholm!
Det var jättekul! Vi var i en massa affärer och kollade, men jag fick inget från stan.
Och sen åkte vi til Fotografiska,och det var jättekul! Massa fina bilder och sånt! Men jag kan inte visa bilder, för man fick inte fotografera ngn tavla eller så men sen fanns det en "Shop" där. Och jag ville egentligen ha en fotobok, men dom var lite avancerade:( Men jag fick en affisch på "Nothern women in Chanel", en utställning om Chanel, och så kunde man köpa en sån här affisch:
Fast det stog en text på.

Det har varit så roligt! Och nu i morgon ska jag iväg igen, och kommer att vara borta i en vecka så det blir massa bilder därifrån, och även från nu.

Kommentarer
Postat av: Millie

Jag har också varit på fotografiska och det var jättehäftiga bilder, eller hur?

2011-07-29 @ 10:38:59
URL: http://millieeriksson.webblogg.se/
Postat av: Millie

Jag har också varit på fotografiska och det var jättehäftiga bilder, eller hur?

2011-07-29 @ 10:39:01
URL: http://millieeriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0